joi, 16 martie 2017

Despre calatorii si frumusetea acestei activitati

Sunt sigur ca nu sunt singura persoana care adora sa calatoreasca. Nu doar pentru ca astfel cunosti cat mai multe civilizatii si locuri, ci si pentru ca este cea mai relaxanta si interesanta activitate din care poti invata foarte multe lucruri productive. Imi pare rau ca nu am reusit sa vizitez cat mai multe tari straine, dar mi-am facut cu siguranta un obiectiv din a face asta. Imi place sa cunosc noi civilizatii si noi locuri si sper ca in viitorul apropiat sa reusesc sa colind cat mai multe tari din lumea asta.


Poate ca unii sunt interesati de alte lucruri, pe care eu le consider marunte, cum ar fi achizitionarea unor anumite obiecte dintr-un sex shop dintr-o tara straina, dar mie imi place sa observ diferenta de educatie, modul lor de gandire, dar si locurile superbe din tara lor. Cu cat o sa vizitez mai mult, cu atat o sa cred mai cu ardoare ca tara noastra este cea mai frumoasa, dar cea mai putin apreciata. Romania are si mare si munte, dar nu ne promovam asa cum trebuie si de aici si saracia de care dam dovada.

Inca o diferenta pe care eu o vad ca fiind foarte importanta este curatenia. Pana acum, oriunde am fost, am intalnit o curatenie iesita din comun. Asta poate si pentru ca am ales locuri mai civilizate, mai pline de cultura si educatie. Nu am vazut coji de seminte pe jos, sticle aruncate aiurea, prezervative folosite pe plaja sau orice alte lucruri de acest fel care te fac sa te gandesti cu dispret la o anumita rasa de oameni.

Nu am fost niciodata de acord cu catalogarea unui intreg popor din cauza unui singur om sau unui grup de oameni. Am mai scris despre asta si nu cred ca are rost sa ma repet.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu