vineri, 10 februarie 2017

Cum am devenit cea mai buna versiune a mea, chiar si in pat

Cei care ma cunosc, stiu ca sunt un perfectionist, un om care incearca tot timpul sa-si depaseasca limitele si performantele. Atunci cand am reusit sa pedalez 2000 de km cu bicicleta mea in doar 6 luni, mi-am propus ca anul urmator sa pedalez 3000 de km in acelasi interval de timp. Cand m-am decis sa alerg pe stadion, am ajuns in scurt timp sa fac cate 10 ture de stadion dupa doar doua luni de alergare. Imi place ideea de a fi cea mai buna versiune a mea, si fac tot posibilul sa devin constant mai bun decat sunt deja in prezent. De aceea, citesc cat pot de mult despre tot ce imi poate schimba viata in mai bine decat e acum.


In privinta vietii sentimentale si sexuale consider ca stau la fel de bine ca in restul aspectelor vietii mele, insa mereu este loc de mai bine. De aia, am cautat acum doua luni solutii pentru ca performanta mea sexuala sa fie mai buna decat e acum. Nu am probleme de aceasta natura dar daca exista solutii prin care sa fiu mai bun la pat decat sunt acum, ce am de pierdut? Nimic. Am doar de castigat. De aia am cautat sa ma documentez cat pot de mult pe domeniu. Din start, nu am vrut tratamente pe baza de substante chimice care au efecte secundare. Stiu ca nu exista vreun medicament din vreo farmacie care sa nu strice altceva in timp ce trateaza afectiunea pentru care a fost creat, asa ca am cautat tratamente alternative, pe baza de plante naturale, care nu au efecte negative.

Asa am ajuns sa descopar Titan Gel, o crema despre care am citit ca creste performanta sexuala si mareste dimensiunea penisului. N-am deloc un penis mic, dar daca il pot face mai mare, de ce sa nu incerc. Am fost tentat pentru o clipa sa ezit si sa nu fac comanda, dar cum pretul nu mi s-a parut mare, am zis ca merita sa incerc, si nu regret nicio clipa. Daca pana acum, logodnica mea cu care urmeaza sa ma casatoresc peste 3 luni nu avea nimic sa-mi reproseze din punct de vedere sexual, acum este chiar in al noualea cer cand facem dragoste.

Evident ca nu i-am spus nimic despre acest ajutor la care am apelat pentru a obtine performantele sexuale pe care le am acum. Cand a incercat sa ma traga de limba legat de acest aspect, i-am spus doar ca mananc mai sanatos si fac mai multa miscare. Cum stia si ea ca regimul de viata ajuta viata sexuala, n-a mai pus alte intrebari, iar eu imi pastrez tubul bine ascuns de ochii ei. Probabil ca nu ar deranja-o sa afle ca sunt atat de bun datorita unui ajutor de acest fel, dar ma simt eu mai bine sa nu stie acest secret al meu.

1 comentarii: