marți, 26 iulie 2016

Despre o fosta colega cu kilograme in plus



In generala am fost o clasa de prieteni, am spus asta mereu si o sa continui sa o spun de fiecare data cand am ocazia. Mi-a placut extrem de mult acel colectiv, mi-am dat seama de asta tarziu, cand am vazut ca dupa ce am crescut, inca au ramas ceva relatii de prietenie intre noi, iar atunci cand ceri ajutorul unui fost coleg din generala, el nu ezita sa ti-l ofere. Zilele trecute am fost placut surprins cand am vazut pe chatul de pe un site de socializare ca o fost colega m-a cautat, dupa mai bine de 5 ani de cand am fost colegi.

Tipa despre care o sa scriu avea anumite probleme cu greutatea. Avea cateva kilograme bune in plus din cauza anumitor probleme de sanatate. Din cate stim noi la acel moment, avea un tip de hepatita si ceva probleme vasculare, dar nimic nu este sigur, s-ar putea sa confund cazul si sa fie o alta poveste. De altfel, colega noastra era destul de simpatica, avea niste trasaturi frumoase si stia sa iti fie un bun prieten daca nu o calcai pe nervi.


A trecut prin foarte multe momente urate datorita colegilor pentru ca toti o porecleau, toti radeau de modul in care ea arata, era bataia de joc a tuturor si tinta glumelor proaste, putini am fost cei care am stiut sa o respectam si sa ne purtam frumos cu ea, iar pentru noi, ea a fost o buna prietena. Mi-a scris dupa o perioada lunga de timp si mi-a facut placere sa vorbesc acum cu ea, mi-a povestit cum traieste acolo, care sunt lucrurile care s-au schimbat pentru ea, cum a reusit sa slabeasca pentru ca, apropo, acum arata intr-un mod de invidiat, iar cetatenii de sex masculin din tara in care ea este plecata tanjesc dupa ea si frumusetea ei.
Totul s-a schimbat pentru ea atunci cand a calcat intr-un magazin naturist, renuntase la chimicalele pe care le consuma pentru a slabi si a luat calea naturala, a gasit in acel magazin foarte multe produse care i-au fost de ajutor, produse care inlocuiau alte produse facute cu ajutorul chimicalelor, iar aceasta schimbare a inceput sa aibe rezultate si asupra corpului ei.

Colega mea si-a facut oarecum un viitor acolo, a spus ca nu mai are de gand sa vina in tara pentru ca Romania nu mai are ce sa-i ofere, s-a invatat cu alt stil, ii place viata de acolo, este apreciata acolo si nu i-ar placea sa vina in tara si sa aibe in fata doar oameni care in trecut o porecleau si o luau in ras, iar acum cu siguranta i-ar face avansuri sau ar vorbi fals cu ea.

Ma bucur pentru ea, dar nu numai, ma bucur pentru toti fostii mei colegi care au reusit sa se realizeze, care sunt studenti acum, ca mine, sau care au un loc de munca bun, stabil. Sunt mandru si de cei care au plecat singuri in strainatate si au reusit sa-si faca acolo o noua viata, asa cum este cazul colegei despre care am scris in randurile de mai sus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu